F A L S K

Du är så JÄVLA falsk, jag gör vad jag vill med mina kompisar, något annat har du bara hittat på och jag är så jävla trött på dig och allt du ska göra.
_DU_ ger mig BARA problem, jag får inte ens vara med för du har så jävla dåligt inflytande på mig men jag är det ändå? Och vet du varför? För att jag älskade dig! Men du blev sur för ingenting bara för att man ska komma efter och säga "Ååååååh nej förlåt förlåt älskling jag älskar dig mest o förlåt" Fast man ingenting gjort.
Du är dryg, otrevlig och falsk och jag orkar inte med dig. Så jävla lågt allt du gör, du skriver saker jag berättat för dig i förtroende i min logg, och jag har inte spridit något om dig?
Folk älskar att driva med dig och det är därför du tror att alla älskar dig men egentligen hatar folk dig. Jag är så grymt trött på dig. Jag har varit en god vän och låtit bli att berätta det men nu orkar jag fan inte mer.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Aww, gmn <3

Finns alltid här, det vet du <33

2011-04-30 @ 23:14:48
URL: http://carzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0