klassfesten dåee ;)

aaa. AHAHAH.
kanske vi är liiite för gamla för att ha föräldrar o leka lekar o saker ?
men aaa, de var väl lite kul ändå ;)
och vi awesome tjejer gjorde en VIDRIG "kladdkaka" till killarna.
de började misstänka nåt o ville nt äta när vi serverade. men jag (dum som jag är) säger
"ah men den är jättegod!!" *tar en stor tugga, typ halva kakan*
OMG. SKIIITÄCKLIG. Smakade typ, salt, peppar, chili, o massa skitäckliga saker ;o
men iaf, de tog typ en tugga o sen fatta alla, så de funka. halvt.
sen fanns de typ en bastu där o jag, Wendla, Carro o Freja satt där inne o skrek som FAN när fabbe o jakob höll på. alla satt inte samtidigt men aa. o först vare bara fabbe som skrämdes så märkte nt ja att jakob kom in så helt plötsligt o tog tag i mina axlar, jag blev skiiiiträdd o ba "AAAAAAAAAAAAA" o sen så typ knuffa ja ner honom i bastun. haha, stackarn. o wendla typ smällde till fabbe i ansiktet xd <3
aja, ska typ sova nu. är aaaastrött :( <3
pussN

Kommentarer
Postat av: lina

hahah va kul !! :DDD <33

2011-04-02 @ 20:33:08
Postat av: CECILIAEW - My Life, My Style ♥

Aww, tack ;) <3

2011-04-02 @ 20:40:45
URL: http://ceciliaew.blogg.se/
Postat av: Princess<3

svar; tack! dsm! :)

2011-04-02 @ 21:24:28
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: haah, vet ^^ det va typ meningen :P

2011-04-02 @ 21:42:42
URL: http://czheng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0